Pages

Followers

About Me

My photo
Tanjong Karang sahaja largh !, Kuala Selangor, Malaysia
Selamat Datang Ke Belog Saye . " BE NICE MY BLOG I WILL BE NICE TOO OK "

away sebentar !

babe ! ak away sebentar auw ! later ak blogging agy oteyh . ak kner blik home town ak sbb der perjumpaan family ak . hoho. muley argh ak nenok ank cousin ak . weee~~ da kawen da diorg to0o0 . ak jurp lom agy .! ahakz..

untuk kau yg bernama *BITCH* !

uwaaaa !! sabtu nih anniversary ak nan anep doe . tp en ak kner balik kg . mama da call swh balik . ader hal katernyer. atoiii.. npk nyer ak kner la pose pone next week ak meet anep . adesss . ak bahagia nan anep .so pas nih x der saper bole rampas anep dri ak dah. fullstop.!
for that biatch this for u ok .! ; ko rase ko da bagus sgt ker huh?! g mampos la ko en ko saper nk rampas anep dri ak ?? sial jurp.! pompuan x tahu malu ! padan muka ko anep da delete ko dri fs dia ! haha.. puas hati ak ! puas ! sepuas2nya! back off biatch! g jaga la laki ko tuh en . jgn sampai laki ko tuh pompuan lain kebas ! ada paham ! ak mls nk sbt nama ko kat sini sbb ak x nk bikin ko lagi pemes pasal menda nih . so ko paham2 lah erk . n one more thing , ak x kan lupa aper yg ko da uat kat ak dulu . sbb ko ak ngan anep gado besa .! n sbb mulot cibai ko tuh anep temakan hasutan ko .! lu pikir la sendiri !
ak x kesa pon dia bace blog ak nih . bia dia tahu ak nih saper .! haha. saper lagi hebat? dia or ak lagi hebat . siak pnya org .

i love you !

Love Myspace Comments

To my dear mohd hanif bin ismail ; i love u so much dear . no word can't say that i love u damn much . i just hope that ur relationship forever n ever . i love u

Love Myspace Comments

just be ur self !

About Me Myspace Comments

sayep mahu berkata " i want be my self ! "

korunk nilai la...

hari nih ak nk ckp per erk... cm biase la rutin harian ak kan.. tp hati ak nih masih sedih.. sedih sgt2..
:( . mlm smlm ak msg " mira kedah " nih msg yg ak send kat dia :

yan ; salam, mira sy nk tnya awk knl name hanif kan? dia stay mane erk? sory la gngu mlm2 nie..

mira kedah ; hanif? mira xda kwn nama hanif.Awak siapa?

yan ; x pe la kalo cm 2.. sy just tnya je.. sy awek hanif.. sbb n0m mira da dlm ph0ne sy.. 2 yg sy t'tnya2.. tp x per la kalo mira x knl. sory gngu mlm2 nie :)

mira kedah ;ait? mcmmanapula no sy leh duk dlm hset awk.Awk ni siapa nama? awak makwe dia.kenapa tnya samada sy knl dia@tidak?confius2

yan ; sbb ari 2 ktorg tka ph0ne. sy yan. yea la kan,kalo dia x knl awk mcm mane n0m awkada dlm ph0ne sy? that's why sy tnya awk.. awk knl dia or n0pe.. 2 je..

mira kedah ; ait? tp nape tanya dimana dia tinggal? saja tanya je ya.. awak ni org KL ya.. Maaflah, mira xda kwn@saudara nama hanif.. lgsg xkenal.. dgn nama Allah memang x kenal pun.

nih la msg ak ngan mira kedah tuh.. ak x reply sbb x der cedit doe.. ak bingung btl ke x dia bg taw ak yg dia x der paper ngan anep?? :(

again :(

  • patut lah mlm semalam aty ak nih x sedap jer.. upenyer ader somthing behind me ! :( anep uat hal lagi kat ak... uwaaa......... ak tergerak hati nk check list dlm phone ak nih. sbb ak tuka phone ngan dia ari tuh . ak check dan check ak npk namer nih " mira kedah " siapa pompuan nih?? aper dia nk??? mcm2 kat otak ak nih pikir... hurmmm tp ak x lyn sgt pon.. then ak msg dia tnya saper dak pompuan tuh.. ak x puas aty ak call anep tnya dia then korunk nk taw dia jwp aper? " x tahu " itu jer ayat dia bg kat ak mlm td.. senang btl nk cover line kan??? ak nih saper?? ak nih saper kat hati dia?? knp dia buat ak cm nih??? ak nk call pompuan tuh ak takot dia salah erti.. ak x nk perkara lamer jadi balik.. sbb ak call dak pompuan nih ak tnya elok2 jer, then dia msg anep ckp ak nih " marah2 " dia.. what the fuck !! ak jugak yg kner.. ak x taw aper ptt ak buat skrg nih... :( ya allah tolong lah ak.. tolong la hamba mu ini.. aper salah ak smapi dia buat ak cm nih??? aper salah ak... :(

luahan hati,
yan yan
ak mahu berkata " ari nih nk main hujan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
hahahahaha :P

knp erk??

KENAPA AK TULIS BLOG NIH?
  1. nk penuhkan mase ak
  2. nk meluahkan perasan yg ak pendam selama nih ( marah + sedih + sakit aty )
  3. nk berkongsi pengalaman ngan org lain
  4. nk mengeratkan ikatan persahabatan
  5. nk bg org bacer aper yg sedang ak alami. x nk bace pon x kesah . haha
THX krn Melawat yeah XOXO !