Pages

Followers

About Me

My photo
Selamat Datang Ke Belog Saye . " BE NICE MY BLOG I WILL BE NICE TOO OK "
5 perkara yg saya selalu buat ?
- on laptop
- main internet , game online . itu penting ouh !
- msg or call hubby ( wajib taw !)
- kemas bilik , kalo da cm tongkang pecah sgt !
- lpk2 ngan mbr tgk tv .


4 perkara yg saya tidak buat ?
- basuh pinggan !
- bsuh baju . mls gile ! haha.
- x suke msg ngan org yg x knl .


5 perkara yg saya nk dalam hidup saya?
- handphone paling latest !
- notebook compac ! ayah nak !!
- nk g jepun . nk tgk bunga sakura weyh !
- nk hubby sentiasa dalam hati saya smpai bila2 .
- nk jumpa kwn2 yg x pena saya jumpa . cth : dlm ms nih la .


saya seorg yg ?
- peramah
- serabut
- gelabah , kadang2 jer .
- setia pada yg satu shj .
- baik . urmmm baik ker?? lalala..

No comments:

THX krn Melawat yeah XOXO !