Pages

Followers

About Me

My photo
Tanjong Karang sahaja largh !, Kuala Selangor, Malaysia
Selamat Datang Ke Belog Saye . " BE NICE MY BLOG I WILL BE NICE TOO OK "

untuk kau yg bernama *BITCH* !

uwaaaa !! sabtu nih anniversary ak nan anep doe . tp en ak kner balik kg . mama da call swh balik . ader hal katernyer. atoiii.. npk nyer ak kner la pose pone next week ak meet anep . adesss . ak bahagia nan anep .so pas nih x der saper bole rampas anep dri ak dah. fullstop.!
for that biatch this for u ok .! ; ko rase ko da bagus sgt ker huh?! g mampos la ko en ko saper nk rampas anep dri ak ?? sial jurp.! pompuan x tahu malu ! padan muka ko anep da delete ko dri fs dia ! haha.. puas hati ak ! puas ! sepuas2nya! back off biatch! g jaga la laki ko tuh en . jgn sampai laki ko tuh pompuan lain kebas ! ada paham ! ak mls nk sbt nama ko kat sini sbb ak x nk bikin ko lagi pemes pasal menda nih . so ko paham2 lah erk . n one more thing , ak x kan lupa aper yg ko da uat kat ak dulu . sbb ko ak ngan anep gado besa .! n sbb mulot cibai ko tuh anep temakan hasutan ko .! lu pikir la sendiri !
ak x kesa pon dia bace blog ak nih . bia dia tahu ak nih saper .! haha. saper lagi hebat? dia or ak lagi hebat . siak pnya org .

No comments:

THX krn Melawat yeah XOXO !