Pages

Followers

About Me

My photo
Tanjong Karang sahaja largh !, Kuala Selangor, Malaysia
Selamat Datang Ke Belog Saye . " BE NICE MY BLOG I WILL BE NICE TOO OK "

Buka Puasa Di Tempat Kerja mmg SYOK !

 
Salam smua ! diam x diam x lame lagi kita smua nk menyambut hari raya aidilfitri kan ? amacam persiapan korang ? smua dah ke ? hu-3 bg ak persiapan raya kali nieyh ala kadar jew?baju raye pom mama ak yg belikan taw?jgn terkejut?he-3 ak bukan ape , bz ngan keje skrg nieyh x der mase nk shopping sgt la kan?kalau ade pon just beli tudung baru n kasut baru jew.. hihihi?
Ok lah habis pasal nk sambut raye , berbalik pd tajuk entry ak nieyh lah ea?sejak bulan puasa nieyh ak selalu berbuka puasa dkt luar maksud ak dekat tmpat keje lah , mne lagi store ak le…so nieyh ak tunjuk gambar dibawah korang layan je la ea?



ini juadah untuk ak berbuka setiap hari :) kecuali hari jumaat , sabtu n ahad la... 
[mkn ayam kot.. hehe]
 
kebetulan mase tuh baskin robbin ade buat promosi 31% la kan.. so ak beli choclate mint dgn harga RM18.90 shj :) murah gile... 

sedap kan.... hehehe jgn jelly okayyy :)

so ini shj lah cerita ak kali nieyh , nampak syok je kan... so jgn jelly okeyyyy :) hehehehe by the way thx lah sbb sudi meluangkan masa membaca entry ak yg x seberapa nieyh.. sekian ;)

2 comments:

Abbie Nichkhun said...

sodap ni...lapo deng hehe :P

BudakCHOCO Official Blogger said...

abbie : hehehehe bole mkn kan ... :P

THX krn Melawat yeah XOXO !