Pages

Followers

About Me

My photo
Tanjong Karang sahaja largh !, Kuala Selangor, Malaysia
Selamat Datang Ke Belog Saye . " BE NICE MY BLOG I WILL BE NICE TOO OK "

tag lagi.. =.=

1. Apakah brand jam tangan yang anda sedang pakai sekarang ni? Upload la gambar jam tangan anda tu?
sorry largh, ak x pakai jam tangan la.. sbb t tangan ak gatal ouh...


2. Antara kampung mak & kampung ayah, kampung yang mana 1 yg kowang paling suke balik bile nak raya?

kampung ayah la.. tp kampung ayah ak jauh plk en.. kat sarawak sane.. sbb cousin ak semua nyer besh2..lau belah mak ak bole la.. huhu.. =.=

3. Kowang sedang pakai ringtone apa dalam h/phone kowang skrg nih?

sexy,love magic by justin timberlake.. :) jup2.. nk rington yg ner 1 ? sbb ak der 2 sim lam 1 phone..

4. Korang sahur aper jer pagi tadi??

adoiii... ak x sahur la pg td.. hehehehe =.=

5. Baper banyak mesej dalam INBOX h/phone kowang skrg nih?

x terkira doe.. byk mcg dri............ hehehe ader la... lalalala ^_^

6. adakah korang pandai masak? - soalan cepu mas...hahaha...

pandai la kot.. sbb lau ak msk kat uma ayah ak mkn jer... :)

7. Kowang sayang x kat kawan kowang ni? sape?? aku la... hehe...

off course lah syg.. sbb ko byk tlg ak.. :) ily lah !

8. Bila kowang bz, kowang rasa seronok ker atau pun benci?

cm org x betul da.. hahaha semua benda ak nk buat lam serentak.. :)

9. Kalau jalan jem, apa yg kowang buat??

ak uat x taw jer... hahahaha.. x pom ak pasang lagu kuat2..

so..skang aku da siap jawap tag nieyh..aku nak korunk yang terpilih nieyh plak jawap...kalu tak jawap..sekeh free..hehehe..gurau2..

1- niza
2-farah
3-man

2 comments:

SwEeTFoResT said...

hehehe..tengs layan tag nieyh...

YanChoco said...

sweet ; hehehe shamer2.. x der hal la.. ak suke jer lyan tag nieyh.. bile time free la.. ngagagaga =.=

THX krn Melawat yeah XOXO !