Pages

Followers

About Me

My photo
Selamat Datang Ke Belog Saye . " BE NICE MY BLOG I WILL BE NICE TOO OK "

saye akan windu awak !






hello everyone ! hurmmm mood ak skrg kowt . sebab ? ak ngan en bf da berpisah . oh ? apakah ? bukan break oke ! berpisah sementara jer la . td ak anta dia balik klang [ train same tp tiket lain-2 ] ak beli tiket ke SERI SETIA sementara dye tiket ke TELUK PULAI , KLANG . org rmai gile dlm train td . ngan hujan nyer . nasib la ak bwk payung . he-3 . tp bile nk smpai stesyen ak , bile ak nk bgn rase berat hati jer .  ak cuba tahan nk nages berjaya jugak akhirnya . tp dlm haty ak tuhan je tahu sedih nye haty ak nieyh . hurmmm nieyh pom ak menaip dlm keadaan mate ak merah sbb menagis . :'( adoiiiii x tahu nk ckp cm ne dah . tp dlm duka ak bersyukur jugak sbb sudah 7 bulan ak couple ngan dia . alhamdulillah. terima kasih ya allah sbb kekal kan hubungan ak ngan dia . aminnnn . ak harap hubungan ak ngan dia kekal smpai bila-2 insyallah...







당신을 위해, 내게 행복을주는 주셔서 감사합니다. 당신과 함께있을 때 항상 나에게 웃음을 준다. 나는 매일 주문을 확인 할 수있어.당신이 모든 희생을 주셔서 정말 감사드립니다. 감사합니다. 내가언제까지 당신을 사랑 해요.

maksudnya :
untuk awak , terima kasih sebab beri kebahagian kepada saya . selalu memberi saya senyuman bila saya bersama dengan awak . sanggup bersusah demi saya . saya sangat menghargai pengorbanan awak selama ini . terima kasih . saya cintakan awak sampai bila-bila.  

nota kecil choco : kaw kene kuat yan ! biase la kene jauh cikit x kan x bole kot kan . hu-3 
jgn selalu ikot emosi oke ! u can do it babeh !

k la bai !


No comments:

THX krn Melawat yeah XOXO !