Pages

Followers

About Me

My photo
Tanjong Karang sahaja largh !, Kuala Selangor, Malaysia
Selamat Datang Ke Belog Saye . " BE NICE MY BLOG I WILL BE NICE TOO OK "

What Should I Do ?


Assalamualaikum semua… Alhamdulillah aku kembali utk mengupdate blog . ok lah malas nk intro panjang lebar kan… sebenarnya hati aku geram yg teramat-2 sampai tahap cipan dah ni woiii . nak tahu sebab apa ? sebab nya adalah dgn perangai housemate aku ni la… tension + sakit hati + marah smua nya ada . ak bengang sebab dia kurang ajar dgn aku . ok , cter nye mcm ni .

: AKU : 
SALAM REN , AK NAK MINTAK DUIT BIL ELEKTRIK RM10 SEORANG . TOTAL BIL RM30.96 SO BAHAGI 3 JD RM10 SEORANG , SELEBIHNYA AK TAMBAH LA…

: BUDAK RUMAH : 
KAU KAN TUAN RUMAH , KAU LA BAYAR BIL ELEKTRIK .

Bg korang la ape pendapat dan pandangan korang ? mesti la korang trus nk halau kan org mcm ni ? tp bg ak serius memang x smpai hat ink buat mcm tue dkt org . mgkin aku ni cepat nk bersimpati dgn org kot smpai kan org bole pijak-2 kepala ak mcm ni kan ? haha redha je la ko yannnnnnnnnnnn ! so sekarang ni ak tgu tuan rumah ak buat keputusan mcm mana . Serius gyle ak mmg stress dgn budak rumah ak . adessss ! dan yg ak x berapa nk paham nya bile ak tampal notis ‘ BILIK UNTUK DISEWA ‘ rmai la pulak golongan PENGKID yg nk sewa biilik kat sini . knp dgn rumah ni erk ? smpaikan mama ak sendiri ckp ‘ along ko kena mandrem ke ? knp smua pengkid nk sewa dgn ko ‘ ak sendiri pon x taw kot …. Hurmmm entah la korang , kalau korang berada dlm situasi ak skrg nip on mesti korang buntu kan ? entah laaaaaaaaaaaaaa ….. huhu

Sekian , Wasalam 

No comments:

THX krn Melawat yeah XOXO !