Pages

Followers

About Me

My photo
Tanjong Karang sahaja largh !, Kuala Selangor, Malaysia
Selamat Datang Ke Belog Saye . " BE NICE MY BLOG I WILL BE NICE TOO OK "

Boikot ? Terpulang korang Lah ...




salam semua , korang perasan x sejak akhir-2 nieyh rmai dok cte pasal nk boikot mcd ? ak pon heran la , korang sokong sape ? kalau korang tnya ak , mst la ak sokong palestine . sbb ak simpati dgn keadaan mereka dekat sana . x bermakna ak nk boikot mcd . ape salah mcd ? ok fine , mcd nih under america kan . so cube korang pikir knp dr sebelum mcd wujud kat malaysia nih knp x nk boikot keras-2 ?? knp ?? x de jawapan kan ?? so korang pikir la dgn sebaik-2nya.. america just menghancurkan negara islam jer skrg nieyh . tp ak pelik jugak la rmai plk yg stay america kan ? korang x boikot plk ? mcm mne ?? jd x perlu nk berbahas pasal hal nih . ak kesal la sbb rmai yg ckp mcm tuh , so selama 1 tahun lebih ak berkhidmat dgn mcd ak nieyh menerima duit gaji yg HARAM ke ? knp x berfikir sebelum berkata-2 ? dulu pernah jd hal mcm nih tp sekejap je nih timbul balik isu nih sbb kan mcd buat burger free ?? so renungkan la....  :D

ak mls nk berbahas pasal hal nih , sbb nih melibatkan semua pandangan org kan.. so bg ak , ak x nk boikot sape-2 pon asalkan ak keje dgn cara yg halal... :D ak sentiasa mendoakan kesejahteraan saudara islam ak kat sana . amin... :)

No comments:

THX krn Melawat yeah XOXO !