Pages

Followers

About Me

My photo
Selamat Datang Ke Belog Saye . " BE NICE MY BLOG I WILL BE NICE TOO OK "

Harap Semua Plan Menjadi


assalamualikum dan selamat pagi semua . awal betul aku bangun hari ini kan ? biasa lah rutin harian aku memang macam ni . bagun seawal 5 pagi , gosok baju kerja then solat subuh (: . memandangkan mata bulat aku nih tak boleh nak tdo , so tibe-2 nk update blog pulak kan . hehe 

x der ape-2 pon sbnrnrnya tp kan skrg nih hati aku tgh happy sebab plan aku hampir nak menjadi... insyallah la kan..
mst korang tertanya-2 apakah dia plan yg ak maksudkan itu ? kalau nk tahu tgu la bile plan aku nih betul-2 menjadi... baru aku bg tahu korang berita gembira nih yer... hehe . tp aku rase korang mst da dpt agak pnya kan... sbb kalau ade frend list dlm fb ak , aku ade bg hint word jer . huhu ak harap plan ak kali nih menjadi la kan... 
insyallah ... doa-2 aku yer kwn-2 (:




No comments:

THX krn Melawat yeah XOXO !